pondělí 28. října 2013

Hnízdění

O hnízdění jsem začala uvažovat v době kdy jsem plánovala svatbu a potom rekonstrukci bytu, dejme tomu před čtyřmi lety. Tehdy jsem hledala designovou inspiraci a plánovala, že nápady, co mě zaujmou budu shromažďovat někde online. S těhotenstvím a rodičovstvím začalo hnízdění dostávat širší rozměr. K estetice přibyly otázky výchovy a vůbec zkušenosti z hnízdění čerstvé rodiny. Nakonec jsem otevřela stavidlo. Nebudu se profilovat jako designblog nebo fashionblog. Do hnízdění patří všechny aspekty života od vaření až po politiku a není nutné vybírat jen některé. 

Hnízdění je o rodině, domově, estetice, práci a veřejném prostoru. V jakém paradigmatu tvořím? Neexistuje dobro a zlo. Lidé konají a události se dějí mimo tento koncept. Motivátorem lidského chování není nátlak, ale zvnitřněné hodnoty. Lidé včetně dětí, kteří dostanou důvěru ve své konání za něj pak cítí odpovědnost. Vkus a krása v lidech zakoření, pokud se jimi obklopují a umí kochat. Je cesta k harmonii práce a rodiny.

Žádné komentáře:

Okomentovat