pátek 13. prosince 2013

Minimalistické Vánoce


V posledních letech jsem se, pokud jde o vánoční výzdobu, pouze virtuálně kochala. Letos konečně došlo i na skutečné dekorování naší domácnosti. Inspirovala jsem se na Pinterestu a zaujaly mě hlavně minimalistické aranže. Měla jsem více různých nápadů, ale jako o mnoha jiných věcech rozhoduje náhoda. Proto kvůli akutnímu nedostatku chvojí v okolí Místeckého náměstí po šestnácté hodině se centrálním prvkem naší vánoční výzdoby staly bíle natřené klacky z květinářství U Staré pošty. Při následném srovnání nejen, že vyšly levněji, ale taky vypadají nesrovnatelně lépe, než větve od trhovecké konkurence.



Tuhle sezonu frčí origami a těm, co jim doma pobíhají malé děti, papírové dekorace vřele doporučuji. Nemusíte se obávat střepů, a když se výrobek zašpiní, či jinak poškodí, rychle si vyrobíte nový. Mě se zalíbily úžasně efektní stromečky, které jsem poskádala podle tohoto návodu.



Konečně jsem využila plechový tác z limitované edice Ikea Trendig 2013, který jsem dostala k narozeninám. 


Mikuláš mi přinesl washi pásky a já s nimi přilepila, co mi přišlo pod ruku. Například na růžovém papíře je dceřin výtvarný počin: Pes, zobák, čtyři oddělené nohy a dva měsíce. S těmihle páskami přilepíte obrázek na stěnu, bez toho, aby se poškodil jeho povrch nebo omítka.


Na stěně je ještě jedna jednoduchá papírová skládačka - 3D hvězda. Dají se sehnat šablony hvězd. Takovým jako já, co zrovna nemají po ruce funkční tiskárnu, doporučuji video-návod na konstrukci pěticípé hvězdy.




Říkám si, to jsme opravdu X let po sobě museli na vánoce ve škole lepit stejný řetěz z pásků papíru a ve výtvarce skládat nekonečné množství identických hvězdiček, když je tolik možností, co s papírem?

Žádné komentáře:

Okomentovat