čtvrtek 24. prosince 2015

3x vánoční diamanty


Letos se na adventní tvoření dostalo dříve než na poslední chvíli. Tak mi toho doma visí zase o něco více. Prvotní inspirace byla v sadě zlatých plastikových diamantů, které jsem pořídila v loňském povánočním výprodeji v Ikea za zlomek původní ceny. K jejich instalaci jsme využili úžasně univerzální chlupaté drátky, známé jako "pipe cleaners".

   





Zbytek vlastní produkce se odvíjel od zmíněného trendy útvaru. Tvořila jsem tradiční skandinávské ozdoby z brček. Ověšela jsem barborky. Co myslíte, vykvetly?



 

Chlupaté drátky jsem se pokoušela zkrotit do zmíněného ušlechtilého tvaru taky, hm, kdo by řekl, že i v tomto případě je lepší vzít v úvahu návod. Já se do akce pustila živelně.





Co si myslíte o trendech ve vánočním zdobení? Snažíte se držet mimo a rádi se každoročně vracíte k tradičním ozdobám nebo zkoušíte novinky?

Všem přeji hezké svátky :)
Michaela

Žádné komentáře:

Okomentovat